reUnitEd#

 "reUnitEd: Pomocna dłoń w potrzebie – małe wielkie historie o Europejskiej Polityce Spójności"

 

Krótki opis projektu
Celem głównym projektu jest podniesienie świadomości osób o niskim zrozumieniu Europejskiej Polityki Spójności na temat jej istoty i wpływu jej efektów na codzienną jakość życia mieszkańców małych i średnich polskich miast oraz obszarów borykających się z trudnym procesem dekarbonizacji.
 

Cel zostanie osiągnięty poprzez multimedialną kampanię angażującą prasę ogólnopolską, regionalną, Internet, format wideo oraz media społecznościowe; pokazującą efekty Wspólnotowej Polityki Spójności przez pryzmat historii konkretnych ludzi (beneficjentów i projektodawców) z małych i średnich miast oraz obszarów objętych pomocą Funduszu Sprawiedliwej Transformacji. Kampanię kierujemy w szczególności do osób zamieszkujących miejscowości do 200 tys. mieszkańców, osób młodych w wieku 18-34 lata i starszych (65+) oraz osób z maksymalnie średnim wykształceniem.
 

Cele projektu koncentrują się na:

  1. Budowaniu świadomości Polityki Spójności UE wśród grup najmniej świadomych,
  2. Pokazywaniu wpływu Polityki Spójności UE w najbliższym otoczeniu zwykłych ludzi,
  3. Budowaniu całej kampanii z uwzględnieniem celu „Bardziej Socjalnej Europy, wspierania włączenia społecznego” i skupieniu się na problematycznych obszarach związanych z dekarbonizacją (obszarach objętych Funduszem Sprawiedliwej Transformacji).

Kontakt do koordynatora projektu

 

Lista uczestników

  • TIME S.A.

 

Rezultaty projektu

  1. Deliverable D1 - 20 materiałów tekstowo- graficznych
  2. Deliverable D2 - 5 bogato ilustrowanych materiałów tekstowo- zdjęciowych
  3. Deliverable D3 - Materiał rozkładówka – 5 innowacji społecznych – 2 strony
  4. Deliverable D4 - 10 Krzyżówek oraz 10 artykułów prasowych w wydaniach weekendowych Super Express, 20 stron ogółem
  5. Deliverable D5 - 11 artykułów natywnych
  6. Deliverable D6 - Interaktywny Q&A – 20 zagadnień
  7. Deliverable D7 - 11 materiałów internetowych w formule story- telling, ogółem 11 materiałów
  8. Deliverable D8 - 11 materiałów prasowych w formule story- telling, ogółem 11 stron
  9. Deliverable D9 - 6 video sondaży z małych i średnich miast
  10. Deliverable D10 - 10 regionalnych serwisów „Ludzka twarz transformacji”
  11. Deliverable D11 - 10 rozbudowanych reportaży tekstowo- zdjęciowych
  12. Deliverable D12 - 10 infografik
  13. Deliverable D13 - 30 artykułów natywnych
  14. Deliverable D14 - 30 materiałów prasowych w wydaniach regionalnych, w sumie minimum 30 stron
  15. Deliverable D15 - Raport z ewaluacji ex ante
  16. Deliverable D16 - Raport z ewaluacji ex post
  17. Deliverable D17 - Raport końcowy